🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مهدی انصاری
تاریخ تولد: 13730620
جنسیت: مرد
شهر: اندیمشک
بیوگرافی:
آخرین اشعار مهدی انصاری

جمال اینستاگرام

مهدی انصاری 20 اردیبهشت 1397

جان بی جمال «اینستا» میل جهان ندارد

هرکس که « این » ندارد ، حقا که آن ندارد

خوانش: 258

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

نیست در شهر پرایدی که دل ما ببرد!!

مهدی انصاری 13 تیر 1396

نیست در شهر پرایدی که دل ما ببرد

بختم ار یار شود ، بنزم از اینجا ببرد

خوانش: 396

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

یارانامه

مهدی انصاری 12 تیر 1396

ای ساربان آهسته رو کارام جانم میرود

یارانه ام! یارانه ام! از جیب جانم میرود!

خوانش: 406

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

من و این ترم !

مهدی انصاری 11 تیر 1396

فقط انگار در این ترم دل من دل نیست

کسی انگار به جز من به دهی سائل نیست

خوانش: 347

سپاس: 1

رخ وام

مهدی انصاری 10 تیر 1396

هر که رخ وام دید ، از دلش آرام رفت

خویش ندارد برون ، هرکه در این دام رفت

خوانش: 331

سپاس: 2

تعداد نظر: 2