🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیست در شهر پرایدی که دل ما ببرد!!

(ثبت: 4417) تیر 13, 1396 

نیست در شهر پرایدی که دل ما ببرد
بختم ار یار شود ، بنزم از اینجا ببرد

کو حریفی کش و سر مست که پیش کرمش
پژوی سوخته دل نام تمنا ببرد!

راهبانا! ز خطر بی خبرت میبینم
آه از آن روز که راهت گل رعنا ببرد

خطر مرگ نمرده است ، مشو ایمن از او
شاید امروز نکشتت ، که فردا ببرد

روزها آن همه پول را به سمند میبازیم
تا که شب دزد عزیزی ، به یغما ببرد

بوق بنز ها چه صدا باز دهد ، عشوه مخر
شروولت کیست که دست از ید بیضا ببرد!!

ما نباید سوارِ  اوتولِ خوب شویم
بلکه سودش همه را صِرفه اَعِداء ببرد

حافظ ار جان طلبی کیسه هوا آپشن است
جیب از غیر بپرداز و بهل تا ببرد!!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 14, 1396

    سلام و درود

    طنز زیبایی ست

    و ما خشنود از آنکه شاعر طنز سرای خوبی را در کنار داریم

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا