🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و این ترم !

(ثبت: 4396) تیر 11, 1396 

فقط انگار در این ترم دل من دل نیست

کسی انگار به جز من به دهی سائل نیست

 

نا  نــدارم که بـرای خـودم اقـرار کـنم

ترک درس تو  و حذفش ره این مشکل نیست

 

مسئله مسئله از نمره‏ ی‏ ده دور شدی

علتی در پس این سلسله‏ ی‏ باطل نیست

 

اشک میریختم آنروز که بی رحم شدی

تا نشـانم بدهی نمره من کامـل نیست

 

تا نشـانم بدهی شـعر ته برگـه­ ی من

و بگویی کسی ارزش ناچیز به آن قائل نیست

 

آمدم قصه ببافم که قبولم بکنی

در زدم منشی‏تان گفت کسی داخل نیست!

 

لوطیان خال بکوبید به بازوهاتان

ته این ترم «امید» نمره ده نائل نیست!!

 

 

این شعر “نقیضه ای” است بر شعر خانم «صنم نافع» با مطلع : «فقط انگار در این شهر دل من دل نیست» .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا