🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمال اینستاگرام

(ثبت: 5970) اردیبهشت 20, 1397 

جان بی جمال «اینستا» میل جهان ندارد

هرکس که « این » ندارد ، حقا که آن ندارد

با هیچکس نشانی از « آی دیَش» ندیدم

یا من بلاک بودم ، یا او نشان ندارد

هر « استوری » در این « اپ» ، صد بحر آتشین است

دردا که « سین » یارم شرح و بیان ندارد

گفتی که پیج « دنیا » نتوان زدست دادن

گفتم مرو به پیجش کین ره کران ندارد

ای دل طریق رَدی از آن « تتل » بیاموز

زیرا که یاوه گفتن ، هیچش زیان ندارد

احوال « لایک » بالا ، کایام داد برباد

بر آن  « تین ایج » بخوانید ، خود شاخ گمان ندارد

گر آشنا « فالو » کرد ، پیجت از او بپوشان

کز پیر دیر شنیدم بند زبان ندارد

کس در جهان ندارد یک پیج همچو امید

زیرا که لایک یارش ، کس در جهان ندارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 20, 1397

    درود بزرگوار شعری ابتکاری وبامزه سروده ایدانصاری عزیز

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 21, 1397

    درودها استاد انصاری

    سروده ای جذاب است…

    قلمتان نویسا

    وجودتان مانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا