🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میترسم

(ثبت: 211717) تیر 23, 1398 
میترسم

به تن مرده ی من با تنفس دادی
سخن از عشق نبود از نفست میترسم

تو که به آه دلم با تخلص دادی
زه همین شور و شعور عبست میترسم

من از ان روز سیاهی که دلم میشکند
من از ان چهره ی شمر شبست میترسم

من از ان باده ی چشمان سیاهت جانا
و از ان بوسه ی ترش و ماست میترسم

من از ان جامه ی زیبای ریا کاری هایت
و از ان کوک یکی پیش و پست میترسم

من از ان ریختنی های نمکدانی تو
بر همین زخم دلم با دو دست میترسم

فاطمه گودرزی (گلگز)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. masiha

    تیر 23, 1398

    سلام استاد بانو گودرزی زیبا و اص بود شعرتان احسنت

  2. طارق خراسانی

    تیر 24, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا