🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه گودرزی
فاطمه گودرزی

اشک

فاطمه گودرزی 23 اسفند 1398

 

اشک را میشناسی؟ اشک شوق یا اشک نا امیدی

سپید

خوانش: 246

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

باز طوفانی شدی

باد غرورت میرسد

خوانش: 282

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

به تن مرده ی من با تنفس دادی

سخن از عشق نبود از نفست میترسم

خوانش: 754

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

خواب دیدم کوکی نو پا شدم

غرق در آغوش و بی پروا شدم

خوانش: 433

سپاس: 1

سکوت و بی مهری دلم را به نزدیکی پرتگاه نا معلومی کشاند

این اولین پل صراط زندگیم نیست و آخرینش هم

خوانش: 329

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

خود انتخاب می کند

بردل شتاب می کند

رباعی

خوانش: 340

سپاس: 4

درخلوت خیالم چشمم به دست ساقیست

یکدم که با تو باشم؛آن لحظه عمر باقیست

دوبیتی

خوانش: 168

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

دلم هرروز به عشق تو مرا از جا برخیزد

مکن تندی تو ای دلبر که من مستم هوای تو

ترانه

خوانش: 382

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

فاطمه گودرزی

مرا بخشش

فاطمه گودرزی 03 اردیبهشت 1397

مرا بخشش میدانی دلم از رفتند بشکست

امیدم بود باز آیی ولی انگار نه انگارت

سایر

خوانش: 312

سپاس: 0

دلم همچون دل نو عشق مثال شمع می سورد

نمیدانم چه عشقی ست چه درمانی

سایر

خوانش: 255

سپاس: 0

شراب ناب نوشیدم؛ که شاید لحظه ای گردی فراموشم

شدم داغ و بسوخت جانم؛ ولی افسوس نشد نوشم

خوانش: 160

سپاس: 0

خورم غم بر دل تنگم

شده سنگ به پای لنگم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 400

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

گل بوسه ی لب های تو چیدن دارد

زیبایی دنیای تو دیدن دارد

بحر طویل

خوانش: 424

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

فاطمه گودرزی

نا امیدی

فاطمه گودرزی 12 فروردین 1397

چشم آسمان گاه گریان گاه خندان

مثل دل شکسته ای که برلب نیش خندی زدل اشکریزان

خوانش: 330

سپاس: 2

تعداد نظر: 2