🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محدثه خجسته

ای محمد ای شکوه ایزدی

خسرو دُرین سخن در سرزمین بندگی

خوانش: 244

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

به زمین می نگرم که چه آرام وصبور

مثل یک چرخ فلک می چرخد

خوانش: 374

سپاس: 6

تعداد نظر: 17

تو که این بار نشستی و مرا میخوانی.

تو که در خاطره ها

خوانش: 480

سپاس: 7

تعداد نظر: 16

یک نفر هست در این تاریکی. دل محزون زده ای شاد کند.

به سلامی و درونی هر بار. چشمی از شوق پر از اشک کند.

خوانش: 358

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

روح من ای حوریا جویای توست

شب نشین چهره چون ماه توست.

خوانش: 871

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 2