🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مأوای کودکی

(ثبت: 213101) مرداد 15, 1398 

به زمین می نگرم که چه آرام وصبور
مثل یک چرخ فلک می چرخد
ومراپشت در خاطره ها میذارد
منزل روزی که کودکی ام
توی حیاطش خندان
مثل یک تاب بلند اوج گرفت
وبه سورت غلتید
کودکی طیفی بود
پس منشور حقیقت هزاران رنگ داشت
آب آن قوری کوچک طعم داشت
کشتی کاغذی ام زیر باران خدا
که صداقت موج داشت
پی تقدیر بسی سرعت داشت
کودکی موشک بود
به هوای همه ی خوبی ها پرتاب شد
جوجه ای بود وُ چه آسان خواب شد
یادم آمد شاید
بره چابک گرگم به هوا
وسط بازی آدم ها بود
کودکی امضایی بس زیبا
اول دفتر نقاشی الایام بود

 

 

 

نظرها 17 
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 15, 1398

    سلام بانو خجسته ی گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها🙏💐💐💐👏🌺

    • محدثه خجسته

      مرداد 15, 1398

      سلام جناب مهدی پور عزیز… ممنون از حضورتان💐

  2. مسیحا یاری

    مرداد 15, 1398

    به هر کجا روی میرسی به نقطه آغاز جهان به شکل احمقانه ای گرد است …..یونان

    عالی بود شعرتان

  3. محدثه خجسته

    مرداد 15, 1398

    سپاس و درود جناب یاری🙏

  4. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1398

    به زمین می نگرم
    که چه آرام وصبور
    مثلِ یک چرخ فلک
    می چرخد
    ومرا
    پشتِ درِ خاطره ها
    می‌گذارد…

    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    سلام

    بسیار لطیف و زیبا
    خیلی لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

  5. سلام و درود بر شما بزرگوار

    به زیبایی سرودید

    🌹🌹🌹🌹🌹🍃🌿💐

    • محدثه خجسته

      مرداد 15, 1398

      سپاس وتشکر از حضورتان..پاینده باشید

  6. احسنت استاد گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین

    • محدثه خجسته

      مرداد 15, 1398

      سپاس و تشکر از جناب چهار محالی بزرگوار

  7. به زمین می نگرم که بردبار
    مثل یک چرخ فلک آرام
    می چرخد و مرا
    پشت در خاطره ها می گذارد،
    منزلی که کودکی ام روزی
    توی حیاطش خندان
    شکل یک تاب بلند اوج گرفت…
    .
    .
    .
    درضمن (و به صورت غلتید)

    … درود بانو
    در این اثر حسی ویرانگر نهفته است و همراه لحظه های رفته، غمی تلخ و شیرین…

    • محدثه خجسته

      مرداد 15, 1398

      سلام و درود خدمت جناب ترکمان…سپاس از بازدید شما
      درقسمتی که فرمودید {شکل } به جای {مثل} شعر زیباتر میشود ولی اگر بخواهم بردبار و آرام را جایگزین کنم شعر از ریتم خارج میشود…واینکه سورت صحیح است به معنای (تندی..تیزی..شدت)

      • چه عرض کنم بنده تجربه شخصی ام را هزینه کردم و شما مختارید…

        • محدثه خجسته

          مرداد 15, 1398

          سپاس از لطف و نظر شما …باز هم به اشعارم سربزنید

  8. سعید فلاحی

    مهر 24, 1398

    درودها

    زادروزتان گرامی

    🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  9. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 7, 1400

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا
    🌺🌺🌺🌺🌺

  10. هادی همتی

    دی 18, 1400

    به زمین می نگرم
    که چه آرام وصبور
    مثلِ یک چرخ فلک
    می چرخد
    ومرا
    پشتِ درِ خاطره ها
    می‌گذارد…
    چه سروده ی زیبایی
    قلم تان روشن و چشمه ی ذوق تان جاری
    🌹🌹🌹🌺🌺🌺🦋🦋🦋🌺🦋🦋🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا