🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الا ای شاعر گمنام

(ثبت: 212638) مرداد 8, 1398 

تو که این بار نشستی و مرا میخوانی.

تو که در خاطره ها

مثل لبخند خدا میمانی.

یک زمان می آید.

من و تو چون برگی…

وسط دفتر اشعار جهان

بس غریبانه ورق خواهیم خورد

و چه کس خواهد دید?

جز دل تنگ و پر از احساسی.

که سرک میکشد از تنهایی.

روی احوال قلوب من و تو.

تا ببیند که چه کردیم وُ چه گفتیم زمانی که خدا.

رنگمان کرد بسان رز ها

پس بیا تا که طراوت داریم.

بنویسیم و بخندیم و بمانیم.

همین یک بار است

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود
    🌿🌺

    نیمایی خوش آهنگ و زیبایی ست
    لذت بردم
    خیلی عااالی ست

    در پناه خدا شاد زی ❤️👏👏👏👏👏👏❤️

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 8, 1398

    درود بر شما
    موزون و زیباست
    قلمتان سبز🌺

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃

  4. علی معصومی

    مرداد 8, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺👏

  5. درود بر شکا بانو خجسته
    آفرینٔ
    احسنت

  6. جواد مهدی پور

    مرداد 12, 1398

    ” .. روی احوال قلوب من و تو.

    تا ببیند که چه کردیم وُ چه گفتیم زمانی که خدا.

    رنگمان کرد بسان رز ها

    پس بیا تا که طراوت داریم.

    بنویسیم و بخندیم و بمانیم.

    همین یک بار است ”

    سلام بانو خجسته گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااا

    💐💐💐💐

  7. درود بانو بسیار زیبا

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 13, 1398

    درود ها بانو
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. محدثه خجسته

    مرداد 13, 1398

    متشکرم استاد🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا