🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک ذره از محمد (ص)

(ثبت: 218106) آبان 24, 1398 

ای محمد ای شکوه ایزدی
خسرو دُرین سخن در سرزمین بندگی
قبل تو دنیا پر از بتخانه بود
قبله گاه عشق های سرسری میخانه بود
بعد تو ناگه جهان شاداب شد
مُلحِدِ ظالم در آخر خواب شد
مکه را حَمیتِ تو مکه کرد
میرِ صفدر در وَرایت سجده کرد
وَه که اعجازت قمر از هم گسست
لات ها از بیخ و بُن در هم شکست
نام تو حِلیه لولاک بود
علم تو بالاتر از ادراک بود
تو نگین حلقه داور شدی
شعر بی پایان صد دفتر شدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    بانو محدثه خجسته
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 5, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 7, 1400

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا