🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی كميل فضلي
تاریخ تولد: 1374/11/30
جنسیت: مرد
شهر: بابلسر
بیوگرافی:
آخرین اشعار كميل فضلي

سرطان گرفته ام

كميل فضلي 31 مرداد 1398

ديروز فهميدم كه بيمارم

يك غده از جنس خودآزاري

قصیده

خوانش: 266

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

بريده ام

كميل فضلي 20 تیر 1398

از اين من و ما، شايد و اما، بريده ام

از دلهره­ ي آخر شب ها بريده ام

قصیده

خوانش: 392

سپاس: 1

تعداد نظر: 3