🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار كميل فضلي

ديروز فهميدم كه بيمارم

يك غده از جنس خودآزاري

قصیده

خوانش: 267

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

از اين من و ما، شايد و اما، بريده ام

از دلهره­ ي آخر شب ها بريده ام

قصیده

خوانش: 393

سپاس: 1

تعداد نظر: 3