🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مانی سرخابی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

اهل تهران
ساکن تبریز
کتاب ها:
مجموعه غزل و رباعی (انتشارات شانی) تحت عنوان "کَلفور"

مجموعه غزل و رباعی (انتشارات شانی) تحت عنوان"تورنه"

مجموعه غزل (انتشارات آه و ماه) تحت عنوان " این صدای دلتنگیست"

آخرین اشعار مانی سرخابی

شماره ۴

مانی سرخابی 19 مهر 1398

اگر چه جای تو در این ضمیر آمده ام

من آن شناسه ی رفتم که دیر آمده ام

خوانش: 326

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

شماره۳

مانی سرخابی 18 مهر 1398

باران گرفت و از دو چشمش اشتیاق افتاد

یک آسمان بارید و فارغ در اتاق افتاد

خوانش: 294

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

سپیدانه

مانی سرخابی 17 مهر 1398

به هیاهوی روز چه اعتمادی است وقتی در آرامش شب جغد پیر گوشش را برای قدمهای موش جوان تیز میکند

چه فرقی میان موش و جغد است وقتی جنگل باعث میشود حقیقت را نبپذیرم

خوانش: 332

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

رباعی۲

مانی سرخابی 16 مهر 1398

آنکس که مرا به آهِ خورشید سپرد

دیدم چه به روز سرزمینم آوَرد

رباعی

خوانش: 275

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

شماره۲

مانی سرخابی 15 مهر 1398

از کتاب این صدای دلتنگیست

انتشارات آه و ماه

خوانش: 272

سپاس: 4

تعداد نظر: 9