🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مانی سرخابی

اگر چه جای تو در این ضمیر آمده ام

من آن شناسه ی رفتم که دیر آمده ام

خوانش: 327

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

باران گرفت و از دو چشمش اشتیاق افتاد

یک آسمان بارید و فارغ در اتاق افتاد

خوانش: 295

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

به هیاهوی روز چه اعتمادی است وقتی در آرامش شب جغد پیر گوشش را برای قدمهای موش جوان تیز میکند

چه فرقی میان موش و جغد است وقتی جنگل باعث میشود حقیقت را نبپذیرم

خوانش: 332

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

آنکس که مرا به آهِ خورشید سپرد

دیدم چه به روز سرزمینم آوَرد

رباعی

خوانش: 276

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

از کتاب این صدای دلتنگیست

انتشارات آه و ماه

خوانش: 272

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

در آینه لبخندِ خودت را دیدی

تصویر خداوند خودت را دیدی

خوانش: 248

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تو را بیرون بَرَد از هر قفس پرواز کوتاهی

اگر جای قرار اندیشه ای آزاد می خواهی

خوانش: 224

سپاس: 4

تعداد نظر: 10