🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی لیلا رنجبران
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:

... پرنده روی هوا و بر فراز چراغ های خطر در ارتفاع بی خبری می پرید و لحظه های آبی را دیوانه وار تجربه میکرد پرنده ، آه ، فقط یک پرنده بود ((فروغ فرخزاد))

آخرین اشعار لیلا رنجبران

اکناف شط

لیلا رنجبران 06 دی 1394

آهیخته  از دهان دریا

در سبزناکی آغوش جنگل،

سپید

خوانش: 918

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

کرشمه ی عطر سوز

لیلا رنجبران 24 آذر 1394

پاییز چنبره زده میان حرف‌هایم
و دست‌هایم بیرون مانده از پیراهن سفیدم،
صدایت رودخانه یست
که دریا از آن عبور می‌کند.

چشم‌هایت را می‌بندی،
جهان را خواب با خود خواهد برد
و من جای تمام عروسک‌ها پشت لبخندم
هر ساعت خودکشی می‌کنم.
میان تک‌تک کلمات،
روی طرح جلد کتاب،
از ماضی بعید ماندن
بیرون می‌زنم
من!
در استمرار ماضی بعید مردنم…
آذرماه 94/27

سپید

خوانش: 933

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

گیتار زخمی

لیلا رنجبران 22 آذر 1394

حرف به حرف

کلمات پشت سر هم می میرند

سپید

خوانش: 603

سپاس: 9

تعداد نظر: 9

خالی از من

لیلا رنجبران 17 آذر 1394

اگر فقط چشم هایت آبی بود
آواز دریا
در رودخانه ی چشم هایم شنیدنی بود،
اگر و فقط اگر
اتاقم درختی انار داشت
به فصل چیدن
جای دستهایت بر دیوارها
پنجره می رویید

کلمه اگر بودم
لابد
در دستهای تو شعر می شدم
حتی اگر چشم هایم آبی نبود

خوانش: 432

سپاس: 0

تعداد نظر: 12

فصل نماندن

لیلا رنجبران 09 آبان 1394

جایی برای ماندن نیست

بیرون می زنم از کالبد کلمه

خوانش: 648

سپاس: 6

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 2