🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیتار زخمی

(ثبت: 344) آذر 22, 1394 
گیتار زخمی

حرف به حرف

کلمات پشت سر هم می میرند

کمی قبل از سطر آخر

روی خون آبی کاشی ها منتشر می شوم…

نام کوچک مرا به ریشه ی کلمات،

گره ای نابلد بزن.

روی ریلهای بخواب رفته ی دفتر

چشم هایم مات مانده،

هجای نام تو شعر است.

بر هجا هجای زخم من

عقیقی از شعر بیاور.