🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل نماندن

(ثبت: 165) آبان 9, 1394 

جایی برای ماندن نیست

بیرون می زنم از کالبد کلمه

گنجشک ها تاول هایِ دهان باز کرده ی درختانند

و شاخه ها، تابوت هایی ایستاده

در جنوب غربی جنگل

پاییز بی دعوت

رنگ روی رنگ می ریزد

تاعطر سوزیِ واژه ها خاموشی نگیرد…

جایی برای ماندن نیست

بیرون می زنم ازکالبد شعر

زیر سیگاری ،

پر شده از توتون زارهای آتش زده ی مارسی

پالتوی چرمینم

پرچمی ست

جان سالم بدر برده از،

خشم گاوهای روندا

حرفی برای گفتن نیست

رد خون را

از لب زنی که در آیینه فرو رفته

با آستین پاک می کنم.
=================================
لیلا رنجبران
درگاوگم پاییز94

نقدها
  1. سوگند صفا

    آبان 9, 1394

    سلام
    سپید های زیبایی می نویسن و من به نحوه خودم خیلی دوست داشتم
    بسیار عاااااااااالی……..
    موفق باشین
    در پناه حق

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    آبان 9, 1394

    با سلام و درود بی حد

    سپیدی بسیار زیبا با تصاویر خیالی معجزگون مرا اواداشت تا این اثر زیبا و فاخر شما بزرگ بانوی شعر سپید را یک اثر عالی و ممتاز بنامم .

    از خداوند بزرگ سلامتی و موفقیت شما را در همه ی امور آرزومندم.

    در پناه رب العالمین:گل:

    • لیلا رنجبران

      آذر 18, 1394

      درودها جناب خراسانی بزرگوار

      سپاس از حضورتان . شاگردنوازی میفرمایید

  2. نگار حسن زاده

    آبان 9, 1394

    گنجشک ها تاول هایِ دهان باز کرده ی درختانند

    سلام و عرض احترام لیلابانوی عزیز
    بی نظیر بود
    واقعا لذت بردم
    خصوصا از تصویر بکر گنجشک ها
    درود بر شما

    همیشه موفق و دراوج باشید

    • لیلا رنجبران

      آذر 18, 1394

      درودها بانوحسن زاده عزیز

      سپاس از توجه تان

  3. آبان 10, 1394

    درودتان
    آفرین و مرحبا // فزون باد

  4. سمانه تیموریان

    آبان 10, 1394

    سلام
    واقعا سپید زیبا و فاخری بود
    دستمریزاد
    در پناه حق

  5. مینو امینی

    آبان 10, 1394

    درود بانو

    از آشنایی باهاتون بسیار خوشحالم

    سپیدتان بسیار زیبا ست واقعا لذت بردم

    شاد باشید و همیشه سبز

  6. درودها بر شما .زیبا بود

  7. فاطمه سپهری

    آبان 11, 1394

    درود بانو
    زیبا نوشته اید

  8. سلام خانم رنجبران خوشحالم بعد از مدتهای مدید اینجا زیارتتان کردم بسیار زیبا ودلنشین بود با تصاویری بیاد ماندنی .واقعا دست مریزاد . این کلمه آخرتون خیلی برام جالب بود در گاوگم پاییز. به گمان همون شب پاییزی باشه اگر درست فهمیده باشم. در هر صورت باید غبطه خورد بر این همه شعور .چه زیبا میبینید ومینگارید. خوش بحالتون. یا علی

  9. لیلا رنجبران

    آذر 18, 1394

    درودهاجناب درویش بزرگوار

    ببخشید دیر پاسخگوی مهرتان هستم.

    گاوگم همان عصر پاییزوقت غروبه.

    سپاس از همراهی تان