🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار شهناز رجب‌زاده

 

می‌خوام بال پرازمو وا کنم

ترانه

خوانش: 200

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

شبی میان غزل‌های من قدم زده‌ بود

خوانش: 382

سپاس: 9

تعداد نظر: 4

 

پناه می‌برم از حجم غم به ساحت باران

خوانش: 487

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

شهناز رجب‌زاده

دریغ

شهناز رجب‌زاده 12 شهریور 1399

 

آسمان دیوانگی‌های مرا باور نکرد

خوانش: 566

سپاس: 7

 

در شعرهایم رد پای هیچ‌کس نیست

خوانش: 272

سپاس: 4

تعداد نظر: 22

 

در این سپیدۀ سبز بهار با من باش

خوانش: 463

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

شب روی جنون شهر جاری می‌شد

رباعی

خوانش: 179

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

به طعم ناب نخستین گناه برگردیم

خوانش: 495

سپاس: 4

تعداد نظر: 5