🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ

(ثبت: 229394) تیر 25, 1399 

 

در شعرهایم رد پای هیچ‌کس نیست
جز من کسی در انزوای این قفس نیست

بغضی شکسته در سکوت واژه‌هایم
این واژه‌ها بر شانه‌های هیچ‌کس نیست

در تنگنای لحظۀ تشویش و طوفان
آغوش بی‌آلایش یک هم‌نفس نیست

تنهایی‌ام را می‌نشینم رو به تکرار
جایی برای دلبری‌های هوس نیست

دلتنگ یعنی پنجره در بهت بن‌بست
وقتی نگاه آسمان در دسترس نیست

#شهناز_رجب_زاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 22 
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 25, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  3. فریبا نوری

    تیر 25, 1399

    دلتنگ یعنی پنجره در بهت بن‌بست
    وقتی نگاه آسمان در دسترس نیست

    درودها خانم رجب زاده عزیز

    🌹👏🌹

  4. در شعرهایم رد پای هیچ‌کس نیست
    چه غریبانه اونم در این زمانه واژه ها هم یار نیستند
    آفرین هرچند تلخ

  5. نگاه آسمانی دورتر از نگاه زمینی

    هر چند :

    ینظروا المؤمن به نور الله

    منظور از مؤمن

    انسان حقیقت بین جام جهان نماست

    سلام و درودها

    دستمریزاد

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    احسنت
    شعر زیبایی ست و نشان از توانمندی شاعرانه ی شما،
    🙏🍃🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا