🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل

(ثبت: 242551) آبان 8, 1400 

 

شبی میان غزل‌های من قدم زده‌ بود
کسی که طالع این شعر را رقم زده‌ بود

شبیه پرسۀ سنگی که در شبی مهتاب
خیال نازک یک برکه را به هم زده‌ بود

قدم‌قدم به هجای کشیده می‌خندید
اگرچه کوچۀ این عاشقانه غم‌ زده بود

به روی خاطره‌های گذشته‌ و موهوم
نگاه روشن او خطی از عدم زده‌ بود

کسی میان غزل‌های من غزل می‌خواند
و انتهای نگاهش دو چشم نم‌ زده بود

#شهناز_رجب_زاده

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 8, 1400

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. حسن نبی

    آبان 8, 1400

    درودها
    بسیار زیبا و دلنشین👌👌🌹

  3. علی مکرمتی

    آبان 9, 1400

    درودها بانو
    زیباست … احسنت 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا