🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 231778) شهریور 29, 1399 

 

پناه می‌برم از حجم غم به ساحت باران
در این همیشۀ خالی من و مساحت باران

طلوع پنجره در امتداد صبح تماشا
نگاه خیس من و چشم بی‌نهایت باران

مسیر کوچۀ حسرت به سمت مغرب غربت
در انتظار قدم‌های استجابت باران

نشسته راوی شب‌گریه‌های روز مبادا
کنار قصۀ تلخ من و حکایت باران

چکیده بغض غزل روی واژه‌های سکوتم
مقرر است ببارم به رسم عادت باران

میان حوصلۀ آسمان و من گره افتاد
تو را به من برساند مگر وساطت باران

#شهناز_رجب_زاده

 

 

 

 

نظرها
  1. سمیه صباح

    شهریور 29, 1399

    بانو رجب زاده ارجمند و بزرگوار

    با سلام و احترام
    بسیار زیبا است و دلنشین مهربانم.

    بیکران درودها تقدیمتان باد

    زنده و سلامت باشید ان شای الله و سرشار از نور و چکامه

    🌹🌹🌹🌹🌹
    🙏🙏🙏🙏🙏

  2. اکبر رشنو

    شهریور 29, 1399

    درود

    چکیده بغض غزل روی واژه‌های سکوتم

    عالی غزلی مردف در باران

    وخیلی با مضامین بسیار خوب

    و

    دستمریزاد 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃

  3. اهورا (درویش) دولتی

    شهریور 30, 1399

    قلتان همیشه نویسا ومانا

  4. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    سلام

    زیبا و آسمانی و سوگمندانه سرودید

    زنده باشید به مهر

    درود ها
    💐

  5. زهرا عزت زاده

    آذر 1, 1399

    بسیار عالی ودلنشین دختر داییی عزیزم ❤❤🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا