🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریغ

(ثبت: 231240) شهریور 12, 1399 

 

آسمان دیوانگی‌های مرا باور نکرد
عشق حتی گوشۀ پیراهنم را تر نکرد

پرسه‌های هرزه و تاریک این بن‌بست را
با خیال کوچۀ خورشید هم‌بستر نکرد

پنجره درگیر چشم‌انداز باغ روبه‌رو
گونه‌هایم بوسه‌های باغ را نوبر نکرد

راه رفتم روزها در گوشۀ تردیدها
سایه‌ام هم لحظه‌ای را پابه‌پایم سر نکرد

روزگارم نقش می‌شد روی بازوهای باد
باد هم همراهی‌ام تا پلۀ آخر نکرد

#شهناز_رجب_زاده

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا