🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علیرضا لهراسبی

 

گفته بودی که درد دل بکنم؟!

چهارپاره

خوانش: 271

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

بند بریده با گره محکم نمی شود

خوانش: 288

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

شبیه خیل شاعرا نبودم

ترانه

خوانش: 248

سپاس: 2

تعداد نظر: 2