🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بند بریده

(ثبت: 227444) خرداد 16, 1399 

 

بند بریده با گره محکم نمی شود
ابلیس توبه هم کند آدم نمی شود

لبخند می زنم به تمام دقیقه ها
اما عذاب زندگی ام، کم نمی شود

فرصت نداده نیل، به فرعون و قوم او
گاهی بساط “توبه” فراهم نمی شود

مشکل تضاد بین “من” و “او” نبوده است
در زندگی هر آنچه بخواهم؛ نمی شود

مِنْ بعد با دلم به غمت فکر می کنم
این “عاشقانه” قسمت ما هم ؛ نمی شود

دلخوش نکن مرا به همین بوسه های تلخ
“بند بریده با گره  محکم نمی شود”

#علیرضا-لهراسبی

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    خرداد 16, 1399

    سلام جناب لهراسبی گرانقدر

    شعر خوش ساخت و زیبایی است

    لبخند می زنم به تمام دقیقه ها
    اما عذاب زندگی ام، کم نمی شود

    بیت بسیار زیبایی است اما امیدوارم دقایقتان هماره سرشار از عشق و روشنی و لبخند و امید باشد به دقایق و ظرائف زندگی.

    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1399

    سلام

    جاودانه ای ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏🌿

  3. مجید محمدی

    خرداد 27, 1399

    بسار زیبا🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا