🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد دل

(ثبت: 228462) تیر 4, 1399 

 

گفته بودی که درد دل بکنم؟!
با که باید بگویم از دردم؟
از که باید بگویم؟ از دشمن
یا رفیقان ِ ناجوانمردم؟

باید آتش کشید جنگل را
این درختان ناخلف تبرند
به خران، بال و پر چنان دادند
کم نمانده به آسمان بپرند

از عزیزان خویشتن دیدم
هر چه را دور از تصور بود
زندگی باغ وحش بود انگار
دورم از گوسفند و خر پر بود

دلمان را شکست هر کس، گفت:
معذرت! اشتباه رخ داده
حال من خوب بود اما عشق
زندگیّ ِ مرا به چُخ داده

قوم لوطی درون خود دارم
ذره ذره تنم پر از هوس است
بر لب من که تشنه ام عمری
بوسهء آبداری از تو بس است

عشق یعنی که از همه دنیا
هر چه جز دیدن تو تکراریست
بی گمان بین ِ سازه های هوس
تن ِ تو شاهکار ِ معماریست

#علیرضا_لهراسبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. تیر 4, 1399

    درود بر شما قابل تقدیر است این اثر ارزشمند

    تا همیشه کوشا و نویسا و سربلند باشی

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. ❤️🌹
    بسیار زیباست

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    هرچه جز دیدن تو تکراری ست🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا