🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش به اختیار ها

(ثبت: 251864) مهر 15, 1401 

 

قانون بود

در تردید بود و نبود

می زدند پنهان

می زدند پیدا

می زدند یک در میان

یک یک یک در میان

می زدند می زدند می زدند

به جان های کبود

آتش به اختیار ها.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 15, 1401

    درود جناب رضاپور ارجمند

    🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 15, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌷🌷🌷🌷

  2. صفا یغمایی

    مهر 15, 1401

    درودبرشماجناب رضاپورعزیز زیباسروده‌اید.
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      مهر 15, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      جناب یغمایی عزیز
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا