🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین دیدار

(ثبت: 247880) اردیبهشت 31, 1401 

آخرین دیدار

شاید که این دیدار آخر بین ما باشد
در حجم دلگیر نمایشگاه موهومت

اندام‌های تو به روی صحنه می‌رقصند
تن‌پاره‌های بی‌گناه از جسم منظومت

بعضی درون غرفه‌ها لم داده‌اند از خشم
با یاد آهنگ تبرهای شب شومت

هر صفحه‌ات یک نخ و هر فصل تو بسیاری
سیگار را سوزانده در احساس مظلومت

جمع قلیلی می‌خرد ناز نگاهت را
جمع کثیری هم به غارت….وای مفهومت

من از قماش چشم‌گردان‌ها چرا باشم
بر کوچه‌های بی‌سرانجامی محتومت

من می‌روم دیگر مرا اینجا نخواهی دید
بین هزاران هرزه‌ی آواره در بومت

دیوان من، بگذر از این آشفته‌حالی‌ها
وز شوکرانی که چکانندم بیخ حلقومت

بگذر از این شهوت‌پرست غیرتی اما
هرگز فراموشم مکن در ذهن مسمومت

#کیوان_امیری_فر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا