🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کیوان امیری فر میچکاری

پند پدر…

گر همچو من به قامت رعنا نزیستی

غزل

خوانش: 88

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

 

بی‌تاب مه روی تو را ماه؟!…محال است

خوانش: 131

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

تقدیر من و نسل مرا آنکه قلم زد

خوانش: 149

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

مزد ترس

آنچه در تقویم ماه و سال ایران می‌رود

خوانش: 137

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

آخرین لبخند….

این آخرین لبخند من قبل از رهایی ..‌.را

غزل

خوانش: 237

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

 

خداوندا ببین نواب‌ بر روی زمینت را

غزل

خوانش: 193

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

غلط ساده

ریخته‌ پِی با یّد یزدانی‌ام

غزل

خوانش: 112

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

درشت‌اندامِ نازک‌دل

خوانش: 156

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

میکده‌ی درد

بی‌درد کسی کوه غمش کاه نگردد

غزل

خوانش: 141

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

شِیسان

شب با رفیق نارفیق و نامسلمانی…

غزل

خوانش: 107

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

برخیز شتربانا…

دیریست که این قافله بی‌قافله‌سالار

قطعه

خوانش: 234

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

گر گُل‌تنی و حُسن گُلت هست، گرامی

قطعه

خوانش: 129

سپاس: 0

 

همین ساعت که چتری بر سر من

غزل

خوانش: 205

سپاس: 1

هنر ما …

ناز از گل و از خار خریدن هنر ماست

غزل

خوانش: 109

سپاس: 0

آخرین دیدار

شاید که این دیدار آخر بین ما باشد

قطعه

خوانش: 111

سپاس: 0