🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محال است…

(ثبت: 255706) بهمن 12, 1401 

 

بی‌تاب مه روی تو را ماه؟!…محال است
آداب خوش و خوی تو را شاه؟!…محال است

در حسن تو این بس که به گفتار نگنجی
مهتاب شب ابروی تو را؟!…آه محال است

شاد آنکه سرش بر سر زانوی تو باشد!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام و درود

    سروش زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1401

    گفتی که بیا تا به تو رخساره نمایم
    افسوس که دیدار توذهرگاه محال است
    💠💠💠
    درودها
    و
    بسبار زیباسروده اید

  3. عظیمه ایرانپور

    بهمن 12, 1401

    درود بر شما
    فقط مفهوم واژه ی ” بی تاب” رو در مصرع اول متوجه نشدم
    مثلا اگر اینطور بود به نظرم درستتر بود:
    تابیدن مهروی تو را ماه؟محال است🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا