🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین گزینه

(ثبت: 211373) تیر 12, 1398 
آخرین گزینه

از زمستان چشم هایت
فهمیدم
تلاش اشک هایم
برای ماندنت بیهوده است
تن به آغوش راه می سپارم
شاید “رفتن”
آخرین گزینه روی میز باشد.

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    تیر 12, 1398

    سلام و درود بر دختر عزیزم
    قبل از هرچیز چاپ کتاب ‌‌ات را تبریک می گویم
    شعری بغایت زیبا است
    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • دنیا تیموری

      مرداد 4, 1398

      مرررررسی جناب خراسانی عزیز.
      نگاهتان مانا🌹🌹🌹🌹

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 12, 1398

    زمستان چشمانت … این واژه ترکیبی بسیار مناسب انتخاب شده و اثری خوب را از شما خواندم . درود بر شما

    • دنیا تیموری

      تیر 12, 1398

      سلام جناب جلالی.
      سپاس از نگاهتون🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    تن به آغوش راه سپردن بسان خنده چمن ، اشک های یک توده یِ ابر….

    دستمریزاد…

    🌸🌹🌸

    تقدیمی :

    🌹

    نگاهی
    به دل کن
    که
    عکس رُخت
    درون
    قاب دل
    تا ابد
    ماندگار

    ولی اله بایبوردی

    12 / 04 / 1398

    🌺🌺💐🌺🌺

    • دنیا تیموری

      تیر 12, 1398

      درود خدمت استاد بایروردی گرامی.
      بسیار سپاسگزارم از نگاه و نظر ارزشمندتون.
      مانا و سلامت باشید🌺

  3. جواد مهدی پور

    تیر 12, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو تیموری گرامی

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    زنده باشید

    💐💐💐💐💐

  4. دنیا تیموری

    تیر 13, 1398

    سلام خدمت استاد عزیزم.
    بسیاااار خرسند و مفتخرم که نگاهتون همیشه بدرقه اشعارم هست.🌹🌹🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا