🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدم و حوا

(ثبت: 896) اسفند 7, 1394 
آدم و حوا

همیشه قسمت حوا

خلاف آدم بود

که سیب قسمت حوا شد و

غم عالم

نصیب آدم و آآآآآآه

امان ز سیب نگاهت

امان ز سنگِ دلت

امان ز تو حوا

که خیر و شر بشر دست چشم های تو است