🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش…

(ثبت: 236486) بهمن 30, 1399 
آرامش…

 

ای خوشا با دَرد، اِطمینان به دَرمان داشتَن

دَر مَصافِ نا اُمیدی… صَبر و ایمان داشتَن

ای خوشا دَرویش بودَن، بی تَکَلُّف زیستَن

دَر کنارِ خود، مُصاحِب هایِ اِنسان داشتَن.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):