🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرایش

(ثبت: 5202) آذر 29, 1396 

 

“روز “

پر از کما

یکسره غش می کرد…

به دامان غلط ،

آیینه ، زخم

پراز شکن وشکست

هی زلف می آراست در  وهم ،

سرخی می چکید…

از یقین شدید

به افق های بعید،

خود را  زیور می داد ..

به شکوفه های خیال

و

همیشه دری می گشــاد به محال

از آرزوهای بلند

بلا فصل، بهار  می زاد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):