🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مصدر منگ

(ثبت: 268019) اسفند 7, 1402 

 

شبیه دویدن بود
در بی تا ،بی هدف
بسان شوت زدن
به هزاردروازه شب
با پای چپ
دربازه های مبهم
اصلا
شنای در وهم
هی قیچی شدن
هی خط خوردن
از همه بدتر
هی به خورددادن بدل
بغل ،بغل
هی سر گیجه
رفتن با سر
به متن منگ
خود را
بازیچه قرار دادن
هی قر دادن
به لیزان راندن
و هی در هی
در هزار ویک بی ربط طی
این زندگی
این نفس
تا
مشتی مچاله
تا کی؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    اسفند 7, 1402

    سلام و عرض ادب استاد رشنوی عزیز و مهربان 🌺

    بهره بردم از قلم پاکتان

    دلتان تابان

  2. این زندگی
    این نفس
    تا
    مشتی مچاله
    تا کی؟

    لب مریزاد جناب رشنو نازنین
    به نکته ی خوبی اشاره فرموده اید
    از نظر من
    ما ایرانیان , هنوز یاد نگرفته ایم که ( به وقت اش ) اعتراض کنیم .
    و آموزش و پرورش هم در آموزش این مسئله کوتاهی کرده است .

    بچه های ما باید از کودکی یاد بگیرند که به وقت اش در برابر هر بی عدالتی و زیاده خواهی و گستاخی اعتراض کنند .
    فرهنگ اعتراض , در هر ملتی که نباشد , آن ملت در مسیر بردگی قرار خواهد گرفت . و اعتراضات بی وقت هم کاری از پیش نخواهند برد . در نطفه باید اعتراض صورت بگیرد تا اصلاحی صورت بگیرد نه در زمانی که بی قانونی به بلوغ خودش رسیده است .

    👌👌👌🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا