🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرشکن

(ثبت: 268700) فروردین 9, 1403 

 

در تو
به تو
می د و م
بیکرانگیم!
بی هیچ ساحلی
در
طوف و توفانت شناورم
اگر
موجت ننوشم
به قدر آبشش های تنگ
گرفتار مرداب
درسکون و انجماد و سنگ
رودان سرکش
می می رند درمن
درتنک آبی و تنگنای وکم
می خشکند
درغم
رهایم کن
رهم برن
ازهرچه بست و بن بست وبند
به شلیک های تلاطمم بلند
به ماهورها و خیزابان صخره شکن
موجانم بی محاباومهار
به پهلو وسینه بزن
بزن
به بیشماری وزخمان
عددم بشکن درهم
بش ک ن
پرتم کن
به بی‌قراری موج
رگم بزن
صفرم کن
بی که یخ بزنم
هیچم بکش
به این خطوط کج و معوج
پر شکن و شکنجه کش
بکش

 

#اکبر_رشنو

۸ / ۱ / ۱۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 9, 1403

    درود جناب رشنوی عزیز
    سال نو مبارک
    با آرزوی بهترینها برای حضرتعالی
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

  2. امیر دادویی

    فروردین 9, 1403

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌🌱

  3. مهدی محمدی

    فروردین 10, 1403

    با سلام و عرض ادب استاد رشنوی عزیز

    سال نو را تبریک عرض می نمایم. دلتان بهاری و قلمتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا