🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « می »

(ثبت: 267910) اسفند 2, 1402 

 

اشکان
می‌ریخت
بر دامن
در هزار آن بیشتر
در من
باران
در می استمراری می رفت
عزیز
می‌رویید
از
کنعانی نم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اسفند 3, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست💐

    • اکبر رشنو

      اسفند 3, 1402

      سلام
      بر شما
      سپاس از خواندنتون🌹🌹🌺

  2. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب استاد رشنوی عزیز

    قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا