🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مواج

(ثبت: 267551) بهمن 16, 1402 

 

از تلاطم
آغاز می شوم
صد موجم
می دود
به آغوش بودن
سر
می زنند
به
صخره های ! سکوت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 17, 1402

    سلام زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا