🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 6567) شهریور 13, 1397 

آرزو

کاش

ماه بدر 

از پشتِ بام های شهر

بی هیچ تشویشی

-سرزده-

برون آید از حجابِ ابر

تا پالان کج پرنس ها و

عشق رسوای پرنسس ها

از رویاهای پسران 

ودخترانِ مان بگریزد

گم شویم در 

خلسه ی رقصِ 

یکی قاصدک 

لبخندی شویم 

از آن گونه سبز

که در چشمان مان

فلق زاده شود 

کاش . . .