🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آری الهۀ دیوار …

(ثبت: 266723) دی 14, 1402 

 

ورای زمان و مکان است
وقت ملاقات
بی‌ژِست، بی‌زبان

آه ای الهۀ دیوارها
سکوت
هرگز خالی از خطر نیست
اما گشودگی‌ست
پر از رمز و راز و شوق

در عالمِ نَفَس
ما پادشاه ابر و نَفَحاتیم
لطف طبیعتیم
به تمدن،
این حکمِ لایزالِ فراوانی‌ست

شرق نگاه تو
در انقیاد نیست
بیراهه‌‌ها میان‌بُر و مشکوکند
در راهِ بازگشت
از راه‌زن نترس
آن‌ها طریقِ راه نمی‌دانند
درگیرِ عشقِ خویش، به خویشند
در گیجیِ خمارِ توهّم

بی‌ژست، بی‌زبان
در اقترانِ بارشِ باران سکوت کن

آری الهۀ دیوار …
عین گشودگی‌ست
سکوتِ صدای تو

خطّ ِمُفارق ست
در معنیِ وَسیط …

 

1402.08.06
پیشکش‌شده به پانته‌آ عسگری عزیز

 

 

نظرها 11 
  1. .
    .
    از پس دیواری ممتد
    زیر درخت یگانگی
    نشستن
    خود را
    کنار جویبار نور نجواگر
    بازیافتن
    و تو را
    در زلال زیبایی لحن ات
    مرور کردن
    .
    .
    فریبا نوری بی بدیلم سلام و یک دنیا سپاس از این هدیه بسیار ارزشمند
    برایم بی اندازه عزیز است
    🍃🌸🍃

    • فریبا نوری

      دی 14, 1402

      درودها پانته آ عسکری عزیزم
      بی نهایت خوشحالم از این دریافت مشترک که به زلالی آب‌هاست و به بیکرانی یگانگی.

  2. درود و احترام
    پیشکش زیبا و ارزشمندی فرخنده باد

    شرق نگاه تو
    در انقیاد نیست
    بیراهه‌‌ها میان‌بُر و مشکوکند
    در راهِ بازگشت
    از راه‌زن نترس

    از تاریخ شعر تقدیمی گمان می برم این هدیه ی ارزشمند به مناسبت
    گلگشت میلاد مهربانو عسکری است
    زنده باد پیروز و پاینده باد

    • فریبا نوری

      دی 14, 1402

      درود و سپاس از مهر حضور و نیز محبت سرشارتان
      گاهی هدیه‌ها مناسبت‌های قابل پیش‌بینی چون زادروزها ندارند تنها خواهش دلند به لمس شعله ای در ضمیر که ناگاه باید روشن شود و می شود …

      • درود مجدد
        بله،
        و چه هدیه ای ارزشمند تر از
        لحظه ی لمس شعله که شعر زبانه می کشد

  3. درود خانم نوری
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

    • فریبا نوری

      دی 14, 1402

      درود و سپاس فراوان از مهر حضور و همراهیتان🌹🌹🌹

  4. صفا یغمایی

    دی 14, 1402

    درودبرشما بانو نوری بزرگوار
    مبارک بانو عسکری ارجمند.
    با حضورگرمتان باعث شدید ما کامنت
    مبارک بانو عسکری عزیزرا بعدازمدتها زیارت کنیم .
    مشتاق حضوربیشترآن گرامی وجودهستیم .
    🌺🌺🌺

    • فریبا نوری

      دی 14, 1402

      درود و سپاس فراوان از مهر حضور و همراهیتان
      بسیار خوشحالم از این بابت
      و باز هم ممنونم از محبتتان
      🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    دی 14, 1402

    سلام‌و‌درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • فریبا نوری

      دی 14, 1402

      درودها و سپاس بسیار از مهر حضور و محبت سرشارتان 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا