🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 214259) شهریور 10, 1398 

آزادی …
رویای
قفسی ست
که
هرروز
پرنده ای …
در پرانتزی
آن
زندگی میکند
و
در اندیشه ی
آن
میمیرد

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 10, 1398

    درود بر شما💐

    • حامی شریبی

      شهریور 10, 1398

      سپاسگزارم شاعر شعر
      خوبیها
      درپناه
      خدای شقایقها

  2. مينا امينی

    شهریور 10, 1398

    درود
    مانا باشیدو موفق💐

    • حامی شریبی

      شهریور 10, 1398

      سپاس
      گرامی و متین
      درپناه
      خدای شقایقها

  3. طارق خراسانی

    شهریور 10, 1398

    سلام

    خیلی لطیف

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • حامی شریبی

      شهریور 10, 1398

      درود بر شاعر مهر آفرین
      سپاگزارم
      گرامی و ارجمند
      درپناه
      خدای شقایقها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا