🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان آبیست

(ثبت: 2164) مرداد 18, 1395 

آسمان آبيست

آسمان آبیست صاف ومَهـتابیست

قـلب درياها حوض مُرغابيست

 

نا اُميدیـها اصل بيزاريست

اَشـك دل کـندن درنهان جاريست

 

عابرم مدهوش آتشم خاموش

گـوهرين طبعم چشمه ای خودجوش

 

اَصـل فـريادم خسته ازدهـرم

آسمـان زادم با زمين قـهرم

 

با دلی مَحزون ظاهراً آ‍زاد

برگ پائیزم  در جهاز باد

 

در گذرگاهـی تن خور وكم حرف

زلف مشکينم شد رقـيـب برف

 

روح سـیر از تن دَهر سیر از من

جان به پـرواز است  آرزوخرمـن

 

ازسَلـیـمانم  وقـف ایرانم

فُرصتی باشد سَلـم فرمـانم

پیرنظر “سلیم “

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):