🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان بارانی

(ثبت: 268055) اسفند 10, 1402 

 

 

آسمان را می نگرم، باران است و باران
شب است و باران و سکوتش
قطره قطره های باران
چه نغمه زیبایی است
ببار بر روی آسمان این شهر
بشور این دلواپسی ها را
کاش سرازیر باشد تا صبح‌ باران
تا روشنی بخشد فردا و فرداهای دگر

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):