🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محسن ولیخانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

ولیخانیم . لیدر گردشگری شاعر و ماسور

آخرین اشعار محسن ولیخانی

خوانش: 70

سپاس: 3

گوشه ای در خلوتم

محسن ولیخانی 09 اسفند 1402

 

به گوشه ای نظاره گر میشوم در خلوتم

خوانش: 56

سپاس: 1

هراسان و‌هراسان

محسن ولیخانی 04 آذر 1402

 

هراسیدن گاهی صلاح است

خوانش: 78

سپاس: 1

سپری مسیر

محسن ولیخانی 25 آبان 1402

 

مسیر را باید طی کرد

خوانش: 42

سپاس: 0

حرف های من

محسن ولیخانی 15 شهریور 1402

 

حرف هایم را باز میکنم

سایر

خوانش: 64

سپاس: 0