🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف های من

(ثبت: 263614) شهریور 15, 1402 

 

حرف هایم را باز میکنم
و نوشتارم را آغاز
زندگی مجهول و پیچیده است
زندگی باور زیستن است
در جهانی که فردایی نا آشکارا است
جهانی با فروغ و رجا می گذرد
گرچه نمی بینیم شادی را بی شمار
در خود تجلی کن دلی مسرور و خرم
چون گذر است و‌ معبر است این عمر
خود باش و پیدا کن راه سعادت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):