🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوشه ای در خلوتم

(ثبت: 268054) اسفند 9, 1402 

 

به گوشه ای نظاره گر میشوم در خلوتم
از آدمیان در حال عبور و مرور
از آدمیان امروز و دیروز
در زمان حال و قبل آن
در لحظه های سرد تنهایی
چه ماهیتی باعث گرمی من است
در این دل پس کوچه های شهر
من در افکار خود گم شده ام
پیچ و خم معبر بسیار است
و من همچنان دنبال راهم
تا گذر کنم و گذر کنم
از این بی رغبتی و بی طاقتی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):