🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هراسان و‌هراسان

(ثبت: 265877) آذر 4, 1402 

 

هراسیدن گاهی صلاح است
از چگونگی زندگیمان
هراسیدن از دغدغه های بی پایان
از واهمه های بیهوده و بی سبب
هراسیدن از نقاب های بر رخسار
از دو رنگی های آدمیان
هراسیدن از بی قیدی
از حذر و‌بی اندیشی
و اینگونه است هراسیدن
کثیر گمان و اندیشیدن در زندگی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):