🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محسن ولیخانی

خوانش: 69

سپاس: 3

 

به گوشه ای نظاره گر میشوم در خلوتم

خوانش: 54

سپاس: 1

 

هراسیدن گاهی صلاح است

خوانش: 78

سپاس: 1

 

مسیر را باید طی کرد

خوانش: 42

سپاس: 0

 

حرف هایم را باز میکنم

سایر

خوانش: 62

سپاس: 0

 

چه دگرگونی است در من

خوانش: 115

سپاس: 2

 

آنچه در خیال نیک و سودای توست

خوانش: 200

سپاس: 1

 

ای خدا دلم سالهاست در جستجو است

خوانش: 114

سپاس: 0

 

شتابان می گذرد این زمانه فانی

خوانش: 88

سپاس: 0

 

دل هوایی میشود

خوانش: 124

سپاس: 1

 

هستی آموخت به من تنهایی را

خوانش: 98

سپاس: 0