🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان می داند

(ثبت: 235326) دی 21, 1399 
آسمان می داند

 

آسمان مى داند
فصل پرواز دلم نزديك است
گرم پرپر زدنم
حيف ! كه اين همه
از پنجره دورم ، اينجا…

جاى تنگى ست برايم دنيا
نفسم مى گيرد
چشمم از دغدغه بيرون زده است
_ يك كمى شك دارم ؛_
نكند زنده به گورم ، اينجا…

پرت افتاده ام
از هرچه به من نزديك است
كوچه ى خاطره هايم ، خالى ست
كاش ! تا حوصله دارم ، دستى
ببرد پاى هياهوى عبورم ، اينجا…

آسمان مى داند
كه چه از وسوسه ى سيب ، بدم مى آيد
و در اين بزم زمين ، جايم نيست
كه مى افتد گاه از
دست من ، جام غرورم ، اينجا…

جان من مى بينى ؟!
چارديوارى اين بيدارى
دیرگاهی ست كه تابوت من است !
دارم اينجا ، كم كم
خيلى مى ميرم و باز
مثل يك مرد ، صبورم ، اينجا….

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما شاعر گرانبها
    رقص قلمتان ستودنیست
    لذت بردم
    🌻🍁🌻🍁🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا