🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان

(ثبت: 247792) اردیبهشت 29, 1401 

 

آسمان در چشم تو بود و من نمی دانستم
که من حافظ بیت چشمان توام
اشراق چشم تو مرا کور کند
که نگفته من چه رقصان توام
آن‌جام لبالب از بوسه من بود
ای قرآن آستان حیران دلم
قصه عشق غم انگیز تو مرا
که من خالق چشم گریان توام
نه نشد غارت این دل بکنم یک روز
که من چنگیز دل ویران توام
در تلخترین قهوه این چشمانت
نشود روزه گرفت که من مسلمان توام
روح ایمان و شراب در تن من می گذرد
من حدیث نیمه شعبان توام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا