🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کامیل بهرامی
کامیل بهرامی

خدا ندارد

کامیل بهرامی 31 اردیبهشت 1401

 

چه حکایت است که چشمت نظری به ما ندارد

خوانش: 119

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

کامیل بهرامی

آسمان

کامیل بهرامی 29 اردیبهشت 1401

 

آسمان در چشم تو بود و من نمی دانستم

خوانش: 108

سپاس: 0

کامیل بهرامی

هجران

کامیل بهرامی 28 اردیبهشت 1401

 

دارد نوای این شب غم آوای ما را

خوانش: 122

سپاس: 0

 

تو ماجرای یک عشق

خوانش: 151

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

کامیل بهرامی

آتش زده

کامیل بهرامی 26 اردیبهشت 1401

 

ای مصیبت زده،

سایر

خوانش: 157

سپاس: 0